trikolora

Jaké postupy by měly být zavedeny ve vztahu k zákazníkům na prodejnách potravin?

Je nutné dbát na zřetelnou edukaci spotřebitelů, a to například umístěním nápisů a obrázků na prodejně, upozorněním ze strany obsluhy či upozorněním z místního rozhlasu. Podnikatelé provozující maloobchodní prodejnu potravin se samoobslužným prodejem jsou povinni zákazníkům u každého vchodu do prodejny bezplatně poskytovat jednorázové rukavice nebo jiný obdobný ochranný prostředek na ruce (např. mikrotenový sáček). Současně je nutné kontrolovat, zda zákazníci dodržují hygienické zásady, doporučené rozestupy a povinnosti nosit ochranné prostředky dýchacích cest.

30.3.2020

Nenašli jste co hledáte? Zeptejte se nás.

Zeptejte se

Partneři projektu

potravinarska-komora-logo
peyton-legal-logo
smartly-logo
babacek-logo